بی نظیر
هرچی بخواین هست...دانلود کلیپ های دیدنی -عـکسهای دیدنی-اس ام اس جوک عاشقانه فلسفی و...مطالب جالب و خواندنی روز...
 
شنبه 2 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 14:13 ::  نويسنده : دیندار
چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:, :: 16:5 ::  نويسنده : دیندار
وی در صفحه فیس بوک خود نوشت: «اگه نگم دق می‌کنم!!! همش می‌گن چرا کم کاری؟ چرا نیستی؟ چرا مثله سابق پر کار نیستی؟ چرا؟ چرا؟ چرا؟من چه می‌دونم!کدوم بازیگریه که دلش نخواد بازی کنه؟ کدوم بازیگریه که دلش نخواد تو کارهای خوب ظاهر بشه؟ کدوم بازیگریه که دلش نخواد با آدم‌های حرفه‌ای و درست درمون کار کنه؟ کدوم بازیگریه که دلش نخواد دیده بشه؟»

آزادنگار shahram به نقل از http://khabarzendeh.wordpress.com : به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری فارس،‌ به نقل از سایت افکار، پرستو صالحی بازیگر سینما تئا‌تر و تلویزیون در صفحه فیس بوک مطالب مهمی را در ارتباط با فساد اخلاقی حاکم بر سینما نوشت.

خبرگزاری فارس با پوزش از کاربران محترم به منظور آگاهی بیشتر مخاطبان با اعمال غیر اخلاقی پشت پرده سینما و تئاتر، متن کامل نوشتار خانم پرستو صالحی را – بدون حذف عبارات ناشایست نقل شده از یک تهیه کننده مشهور، منتشر می‌کند.



ادامه مطلب ...
بعضی‌هاشان می‌گویند تست هم می‌دهم تا مطمئن شوید و بعضی‌هاشان هم اهل تست دادن نیستند. وقتی با آنها چت خصوصی را آغاز می‌کنی حرفی ندارند جز اینکه اول شارژ می‌خواهند. کارشان را وقتی آغاز می‌کنند که شارژ بگیرند...

سرویس اجتماعی

تعامل

- یک شارژ 2 یا 5 هزار تومانی. این تمام دستاورد کاسبی جدید است برای روسپیان اینترنتی. کارشان شده از صبح تا شب پای اینترنت نشستن و دنبال مشتری گشتن. از هر راهی هم استفاده می‌کنند. مسنجر یاهو یا فیس‌بوک. برایشان فرقی ندارد کجا هستند. برایشان شارژهای تلفن همراه مهم است و مشتریان پر و پا قرص. جستجویی کوتاه در لابه‌لای شبکه‌های مجازی یا اتاق‌های مسنجر خیلی از آنها را نشان می‌دهد. بعضی‌هاشان واقعاً روسپی‌اند و بعضی‌هاشان هم به دنبال دزدی اینترنت.




ادامه مطلب ...
چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:, :: 12:15 ::  نويسنده : دیندار

نظر بهرام رادان در مورد فساد در سینما

بهرام رادان تاکید می‌کند که خانواده سینما یکی از نجیب‌ترین و با شرافت‌ترین صنف‌های موجود است و هر کس می‌گوید سینما فاسد است آن را رها کند.

آزادنگار خبرگزاری قاصدک به نقل از خبرآنلاین : 



ادامه مطلب ...
سه شنبه 29 فروردين 1391برچسب:, :: 21:4 ::  نويسنده : دیندار


 


 

 

 

 36 روش برای جذابیت بیشتر



راه جذب دیگران دوست داشتن خویشتن است. افراد جذاب به قضاوت در مورد خود و دیگران نمی اندیشند. آنها نشانه های عشق را در میابند. در مورد عشق می اندیشند و با هر عملشان عشقشان را بیان میکنند. دیپاک چوپرا

این یک واقعیت است که ما میخواهیم مردم دوستمان داشته باشند و وقتی میگوییم اهمیتی ندارد که مردم در موردمان چه فکر میکنند حقیقت را نگفته ایم.

همه ما آرزو داریم که دوستمان بدارند، به ما احترام بگذارند و به دید مثبت در ما بنگرند . تعاملات انسانی ما برای ایجاد احساس خوب بودن، عزت نفس و شادی حیاتی هستند. وقتی متوجه میشویم که شخصی ما را دوست ندارد یا به طریقی از ما دوری میکند احساسات متفاوتی به سراغمان می آید از خشم و عصبنیت گرفته تا غمی ژرف و ناراحتی بی انتها.

هر یک از ما که تلاش کرده در نظر همه جذاب و دوست داشتنی باشد سرانجام به این نتیجه رسیده که این تلاشی خسته کننده و بیهوده است.

غیر ممکن است که دیگران را مجبور به دوست داشتنتان کنید زیرا حتی اگر موفق هم بشوید سرانجام در این روند خودتان را گم میکنید. وقتی شما سعی میکنید آنچه باشید که دیگران میخواهند و یا برای تحت تاثیر قرار دادن دیگران نقش بازی کنید معمولا کسانی که آرزو میکنید جذب شما شوند از شما دور میشوند زیرا نسبت به شما احساس بیگانگی میکنند.

راه جذب دیگران در این است که کاری انجام دهیم که واقعا سخت باشد و این نیازمند این است که در درجه اول خود را دوست داشته باشیم و به  خود احترام بگذاریم.

تنها زمانی که ما خودمان را دوست داشتنی میدانیم و وجود، نیازها، عقاید، ارزش ها و ویژگی های شخصی واقعی خود را میپذیریم، به فرمول جذابیت دست یافته ایم. اگرچه همه جذب صداقت شما نمیشوند اما آنهایی که به طرف شما جذب میشوند معمولا دارای هوش هیجانی بالا وافرادی رشد یافته و بالغ هستند که قدر روابط بی پیرایه و حقیقی را میدانند.

دوست داشتن خویشتن، اعتماد به نفس و صداقت کلیدهای اصلی جذابیت هستند. برای افزایش جذابیت و تبدیل وضعیت از"تلاش برای  جذب  افراد" به جذب خودکارافراد یک سری تغییرات و تدابیر ویژه وجود دارد که میتوانید اتخاذ کنید.

شما میتوانید از این 36 روش زیر برای جذابیت بیشتر خود استفاده کنید.



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 26 فروردين 1391برچسب:خوردنی,چه بخوریم, :: 9:43 ::  نويسنده : دیندار

چه بخـوریم که خوش به حـالمان شود ؟


 



ادامه مطلب ...

12 قدم تا موفقیت در همه مراحل زندگی


 



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:, :: 9:34 ::  نويسنده : دیندار

هر ساله شرکت های خودروسازی جهان مدل های جدیدی را روانه بازار می کنند که گامی دیگر به سمت هرچه پیشرفته تر شدن این صنعت و تعریف استانداردهایی جدید در این حوزه محسوب می شود. سایت Edmunds.com در زمینه معرفی خودروهای مختلف به فعالیت می پردازد و مصرف کنندگان از طریق اطلاعات ارائه شده می توانند متوجه شوند که در قبال پول پرداختی خود چه امکاناتی را کسب خواهند کرد. این اطلاعات شامل موتور، طراحی، جزئیات آلایندگی و همچنین سرعت می شوند.

در ادامه ایمیل برخی از سریع ترین خودروهای سال 2011 که توسط دَن اِدموندز مدیر بررسی و تست خودرو این سایت مورد آزمایش قرار گرفته اند، حضور شما دوستان در گروه پرشین استار معرفی می شوند. بعضی از این خودروها مدل های جدید سال 2011 میلادی بوده و یا در امسال (2012) روانه بازار خواهند شد. ذکر این نکته الزامی است که این خودروها بر اساس شتاب صفر تا 60 مایل بر ساعت و نه حداکثر سرعت آنها رتبه بندی شده اند.



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 23 فروردين 1391برچسب:, :: 17:51 ::  نويسنده : دیندار

تفاوت مدیـران در اونـور دنیا و اینـور دنیا !


اونور دنیا : موفقیت مدیر بر اساس پیشرفت مجموعه تحت مدیریتش سنجیده می‌شود.
اینور دنیا : موفقیت مدیر سنجیده نمی‌شود، خود مدیر بودن نشانه موفقیت است.

اونور دنیا :
مدیران بعضی وقت ها استعفا می‌دهند.
اینور دنیا : عشق به خدمت مانع از استعفا می‌شود.



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 23 فروردين 1391برچسب:عکس,ساختمان کاغذی, :: 9:4 ::  نويسنده : دیندار

یک مرد آمریکایی در طی 44 روز با استفاده از ورق در یک کازینو در چین
به هنرنمایی پرداخت و بدون استفاده از چسب و وسایل دیگر، این
ساختمان های کاغذی را ساخت. وزن کلی این ساختمان ها 272 کیلوگرم است!




 



ادامه مطلب ...
سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:, :: 17:10 ::  نويسنده : دیندار

-به طور میانگین مردم از عنکبوت بیشتر می ترسند تا از مرگ.
۲- حلزون می تواند سه سال بخوابد.
۳- اگر جمعیت چین در یک صف مقابل شما راه بروند، این صف به خاطر سرعت تولید مثل هیچ وقت تمام نخواهد شد....



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 19 فروردين 1391برچسب:مد امسال, :: 10:49 ::  نويسنده : دیندار

رنـگ مـُد امسال (2012 - 1391) چیـست ؟

افراد زیادی می خواهند بدانند که رنگ لباس سال ۹۱ یا ۲۰۱۲ چیست که در پاسخ باید گفت طبق نظر طراحان مد، رنگ امسال رنگ نارنجی مایل به قرمز است. مؤسسه کالرپنتون (Color Panton) رنگ امسال را نارنجی مایل به قرمز یا همان نارنجی به رنگ میوه نارنگی را معرفی کرده است.

برای دیدن این مطلب لطفا" ثبت نام کنید...



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 17 فروردين 1391برچسب:, :: 22:13 ::  نويسنده : دیندار
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بشتابیییییییی





نويسندگان