بی نظیر
هرچی بخواین هست...دانلود کلیپ های دیدنی -عـکسهای دیدنی-اس ام اس جوک عاشقانه فلسفی و...مطالب جالب و خواندنی روز...
 
پنج شنبه 17 فروردين 1391برچسب:لباس عروس, :: 17:24 ::  نويسنده : دیندار

زیبـاترین مـدل های لبـاس عـروس 2012

     



ادامه مطلب ...

وقتی پای ورزش در میان می آید، نخستین بحث، سلامت است؛ سلامتی که هم جسم را در برمی گیرد و هم بر روح و روان افراد تأثیر دارد، به ویژه در این زندگی های امروزی که به هزار و یک دلیل، بیماری ها رو به افزایش است، چه بسا که ورزش حکم پس انداز را هم داشته باشد پس اندازی جسمانی که از هزینه های درمانی در سال های میانسالی و پیری کم خواهد کرد! اما شاید با دیدن صدها زنی که در حال انجام حرکات سخت و خطرناک رزمی هستند، پشت صحنه های یک فیلم آسیای شرقی به ذهنمان برسد. حتی ممکن است حال و هوای یکی از فیلم های کوئینتین تارانتینوی آمریکایی برایمان تداعی شود، ولی واقعیت این است که اینها، بانوان هنرجویی هستند که با عنوان نینجاهای ایرانی در باشگاهی در ایران تمرین می کنند!

این نینجاها علاوه بر داشتن هنر رزمی بر سلاح های سرد مانند شمشیر بسیار تسلط دارند و از آمادگی جسمانی بالایی برخوردارند. طبق گزارش تلویزیون دولتی "پرس تی وی"، در ایران 3500 زن مشغول آموزش در رشته نینجا هستند. برخی از کارشناسان معتقدند که نینجا را نمی توان جزء رشته های ورزش رزمی محسوب کرد. این ورزش باستانی ژاپن از سالهای دهه ۱۹۷۰ میلادی برای مدتی در کشورهای دیگر رواج یافت ولی به نظر می رسد که زنان ایرانی این رشته را بسیار جدی گرفته اند.

 


 



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 17 فروردين 1391برچسب:, :: 10:31 ::  نويسنده : دیندار



 

کسانی که در غم اندوه به هم خوردن رابطه یی هستند، گرایش خیلی زیادی دارند که دقیقا برعکس آنچه که باید را انجام دهند. به همین خاطر گاهی صدمه ی جبران ناپذیری را به رابطه شان می زنند. در هر فاجعه یی، اولین قدم متوقف کردن خونریزی و بعد حل مشکل است. رابطه ی عاطفی شما هم از این امر مستثنی نیست. زن ها دنبال مردهای قوی هستند که بتوانند از آن ها محافظت کنند و مردها به هیچ وجه به زن هایی که به آن ها اجازه نمی دهند هر کاری که می خواهند بکنند، احترام نمی گذارند پس اگر می خواهید عشق سابق تان را دوباره به رابطه برگردانید چند اشتباه زیر را مرتکب نشوید.

با ترک این ده اشتباه به خودتان ثابت خواهید کرد که ارزش یک عشق واقعی را دارید.



ادامه مطلب ...

روستایی زیبا در فرانسه که به بهشت معروف است ...

 



 



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 16 فروردين 1391برچسب:خدا,یکی از روزهای خدا,شنیدنی, :: 13:23 ::  نويسنده : دیندار

یـک روز از روزهـای خـدا

بقیه در ادامه مطلب...

 

دیروز صبح که از خواب بیدار شدی،
نگاهت می‌کردم؛ و امیدوار بودم که با من حرف بزنی،




ادامه مطلب ...
چهار شنبه 16 فروردين 1391برچسب:, :: 11:55 ::  نويسنده : دیندار

 

                     


دانلود با لینک مستقیم

 

صفحه قبل 1 ... 3 4 5 6 7 ... 8 صفحه بعد

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بشتابیییییییی





نويسندگان